Julkaistu: 2.1.2024
UutisetHengityssairaudetHengitysterveys

Hengitysliitto lahjoitti häkämittareita Kolarin neuvolalle

Hengitysliitto halusi muistaa joulun alla lahjoituksella vielä Pohjois-Suomea. Toimitimme häkämittareita kuljetuspalvelun avulla, koska aikataulusyistä emme päässeet henkilökohtaisesti paikan päälle.

18.12. saimme kauniin kiitoskirjeen Kolarin neuvolasta, häkämittarit olivat saapuneet perille.

– Häkämittarit tulevat tarpeeseen. Voimme hyödyntää niitä myös perhesuunnitteluneuvolan puolella sekä muissa terveystarkastuksissa, terveydenhoitaja Laura Kumpula kertoo.

Häkämittarit on hankittu lahjoituksista, keräyksistä ja arpajaisista saaduilla varoilla. Varat mahdollistavat myös Hengitysliiton laajan tiedon tuottamisen, vertaistoiminnan ja monipuolisen järjestötyön.

Joulukeräykseen 2023 voi vielä osallistua. Lisätietoa saat verkkosivuiltamme.

Kuvassa vasemmalta: terveyden edistämisen koordinaattori Minna Lehtoväre ja terveydenhoitajat Jutta Paljakka ja Laura Kumpula