Lahjoita hengitysterveyden hyväksi, osallistu joulukeräykseen!

Vaikeista ajoista ei tarvitse selvitä yksin. Tule joukkoomme auttamaan − tee lahjoitus hengitysterveyden puolesta!

Me tarvitsemme toisiamme, erityisesti jos sairaus osuu kohdalle. Hengitysliiton monipuoliselle ja ajankohtaiselle ohjaukselle ja neuvonnalle on kova tarve ja kysyntä. Jotta voimme jatkossakin auttaa ihmisiä, tarvitsemme lahjoituksin saatuja varoja. Voitko sinä olla yksi tärkeistä joulukeräyksemme tukijoista?

Haluamme kiittää jo nyt kaikkia tukijoitamme, sillä pienelläkin lahjoituksella on väliä. Tänä vuonna olemme voineet tukenne ansiosta lahjoittaa 12 sairaalalle eri puolilla Suomea hengityksen apuvälineitä, kuten akkukäyttöisiä matkahappirikastimia.

Verkkosivuiltamme löydät tietoa lahjoituskäynneistä, joita olemme tehneet paikallisten hengitysyhdistysten kanssa. Yhdessä, hyvässä hengessä, saamme enemmän aikaan.

Tuellasi voimme jatkossakin järjestää matalan kynnyksen maksuttomia palveluita, kohtaamispaikkoja, tapahtumia sekä vertais- ja kokemustoimintaa, joissa ihmiset saavat uusia ystäviä ja tukea sairauden kanssa elämiseen.

Tee lahjoitus MobilePayssa lyhytnumeroon 56229 tai perinteisenä tilisiirtona FI22 5780 2420 0023 89. Muista merkitä tilisiirtoon viitenumero 65100. Hengitysliiton keräyslupa: Poliisihallitus 16.12.2020 RA/2020/1623. Keräyslupa on voimassa toistaiseksi.

Lämmin kiitos tuestasi.