Tyttö joulupukki ja lumiukko talvisessa hankimaisemassa

Lahjoita hengitysterveyden hyväksi, osallistu joulukeräykseen!

Jos hengitys ei kulje, sen huomaa heti. Kulunut vuosi on nostanut hengitysterveyden merkitystä esiin monin tavoin. Koronapandemia-tilanne näyttää vihdoin helpottuvan, mutta sen seurauksia hoidetaan vielä pitkään. Uutisista näemme jo, miten ilmastonmuutoksen tuomat rajut sääilmiöt ja lämpötilanvaihtelut tuovat omat haasteensa hengitysterveydelle.

Tarve Hengitysliiton toiminnalle, hengityssairaiden ja hengitysterveyden ohjaus- ja neuvontatyölle, on suuri. Myös hengittämisen apuvälineistä on jatkuva tarve. Jokainen ihminen ja lahjoitus on tärkeä.

Saamamme tuen avulla lahjoitimme tänä vuonna 7 yliopisto- ja keskussairaalaan laitteita sekä hengittämisen apuvälineitä hengityssairaiden omahoidon ja arjessa pärjäämisen tueksi. Kannustimme eri tavoin hengityssairaita lapsia ja nuoria omatoimiseen liikkumiseen. Olimme mukana hankkeessa, jossa kehitettiin vaikeaa keuhkosairautta sairastaville etäkuntoutusta. Ja paljon muuta.

Tee lahjoitus verkossa, MobilePayssa lyhytnumeroon 56229 tai perinteisenä tilisiirtona FI22 5780 2420 0023 89. Muista merkitä tilisiirtoon viitenumero 65100. Hengitysliiton keräyslupa: Poliisihallitus 16.12.2020 RA/2020/1623. Keräyslupa on voimassa toistaiseksi.

Lämmin kiitos tuestasi.