Hengitysliitto ilmapalloja
Julkaistu: 4.1.2021
UutisetHengityssairaudetHengitysterveysVaikuttaminen

Erityisasiantuntijan paikka avoinna

Haluatko olla edistämässä sitä, että Suomessa on hyvä hengittää?

Hengitysliitto tekee monipuolista työtä hengitysterveyden ja hengityssairaiden hyvän elämän puolesta.

Haemme erityisasiantuntijaa järjestöpalveluihin näköalapaikalle vaikuttamaan yhteiskuntaan, sote-uudistukseen ja ilmastonmuutoksen hengitysterveydelle kielteisten seurauksien vähentämiseen.

Erityisasiantuntijan tehtävissä menestyminen edellyttää

• soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa
  • aktiivista ja itsenäistä työotetta
  • vahvoja verkostoja ja kykyä rakentaa yhteiskuntasuhteita
  • hyviä neuvottelutaitoja ja taitoa vaikuttaa päätöksiin
  • asiakaspalveluhenkisyyttä hengityssairaiden sosiaali- ja terveysneuvonnan hoitamiseksi
  • kykyä innostaa muita
  • hyviä viestintätaitoja esiintymisestä kirjalliseen viestintään ja median kohtaamiseen.

Järjestökentän ja julkishallinnon tuntemus ja työkokemus on toivottavaa. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, kokopäiväinen ja sijaitsee Helsingissä. Tehtävä alkaa 1.3.2021.

Tiedusteluihin vastaa järjestöjohtaja Mervi Puolanne, p. 040 5882782, mervi.puolanne@hengitysliitto.fi, 11.1. klo 12–14.00 ja 12.1. klo 12.30–13.30, 15.30–17.00. Voit myös jättää soittopyynnön. Laitathan hakemuksen palkkatoiveineen ja suosittelijoineen sekä CV:n 22.1.2021 mennessä tämän linkin kautta.

Hengitysliitto on sosiaali- ja terveysalan järjestö, jonka tehtävänä on edistää hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää elämää, jotta meidän kaikkien olisi helpompi hengittää. Järjestötoiminta on osa Hengitysliitto ry:tä, johon kuuluu myös ammatillista erityisopetusta, työllistämis- ja kuntoutustoimintaa sekä hotelli- ja ravintolapalveluita.