Joukko joulukoristeita ulkona lumen peitossa.
Julkaistu: 22.12.2020
UutisetRakentaminenSavuttomuusSisäilmaVertaistoiminta

Hengitysliiton järjestöpalvelut ja neuvontapuhelimet joulutauolla

Neuvontapuhelimiimme tulee joitakin muutoksia ensi vuodeksi. Sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimen palveluaika lyhenee ja Sisäilmailmavertaispuhelimen Vanhempainlinja lopettaa. Lapsesi oireiluun liittyvissä asioissa voit soittaa jatkossa Sisäilmavertaispuhelimeen.

Järjestöpalvelut sekä oppaiden ja muiden materiaalien toimitus ovat joulutauolla 6.1.2021 asti.

Hengitysliiton neuvontapuhelimet ovat jo jääneet Stumppi-neuvontapuhelinta lukuun ottamatta joulutauolle. Stumppi-puhelin palvelee arkipyhiä lukuun ottamatta normaalisti. Puhelin tarjoaa tukea ja neuvontaa lopettamista suunnitteleville ja jo lopettaneille maanantaisin ja tiistaisin klo 10–18 ja torstaisin klo 13–16 numerossa 0800 148 484.

Sisäilma- ja korjausneuvontapuhelin on joulutauolla 10.1.2021 saakka. Vuonna 2021 puhelin palvelee numerossa 020 757 5181 maanantaista torstaihin klo 9–13. Huomaa, että palveluaika on lyhentynyt kahdella tunnilla.

Sisäilmavertaispuhelin on tauolla 11.1.2021 saakka. Tauon jälkeen sisäilmavertaispuhelin on avoinna tiistaisin klo 9–12 ja torstaisin klo 16–19 numerossa 044 407 7010.

Sisäilmavertaispuhelimen Vanhempainlinja on jo sulkeutunut kokonaan. Jatkossa voit soittaa lapsesi oireiluun liittyvissä asioissa sisäilmavertaispuhelimeen.

Sosiaali- ja terveysturvan neuvontapuhelin aukeaa 13.1.2021 ja päivystää torstaisin klo 9–12
numerossa 020 757 5150.

Tutustu Hengitys-lehden joulunumeroon

Tuoreeseen lehteen on koottu ajatuksia toivosta ja arjen pienistä teoista, joilla voi lisätä mielekkyyttä ja hyvinvointia. Jäsenet saavat lehden painetun version jäsenmaksua vastaan suoraan kotiinsa, mutta kuka tahansa voi lukea lehden ilmaiseksi verkossa:

Lue Hengitys-lehti diginä!