Evästekysely hengitysliitto kuvituskuva
Julkaistu: 17.3.2021

Hengitysliiton verkkosivustojen evästekäytännöt

Tilastollisilla evästeillä saamme kerättyä anonyymiä, yleistettyä tietoa siitä, kuinka paljon käyttäjiä verkkosivustolla vierailee. Esimerkiksi Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA, joka on tärkein rahoittajamme, on kiinnostunut käyttäjätilastoista.

Jos evästekyselyssä valitsee kohdan ”Salli vain välttämättömät evästeet”, kaikki verkkosivuston ominaisuudet ja toiminnallisuudet, kuten verkkosivustolle upotetut Youtube-videot, eivät välttämättä ole käytettävissä. Tällöin vierailusta ei jää myöskään ”jälkeä” verkkosivuston käyttäjätilastoihin.