elämä voittaa tapahtuma kuvituskuva
Julkaistu: 27.5.2021
UutisetHengitysterveysIlmastonmuutosUlkoilmaVertaistoiminta

Elämä voitti – toivon ja ilon pilkahduksia koronan keskellä

Jopa 300 katsojaa seurasi Hengitysliiton 25.5 järjestämää kaikille avointa kevätjuhlaa, jossa iloittiin keväästä ja luotiin toivoa huomiseen. Jos kevätjuhla meni sinulta ohi, voit katsoa ohjelman Hengitysliiton Youtube-kanavalla.

Keskusteluohjelman taitelijavieraineen juonsi toimittaja Maarit Tastula. Ohjelmassa keskusteltiin vapaaehtoistyön merkityksestä ja kuultiin keuhkosairauksien erikoislääkäri Tuula Vasankarin ajatuksia siitä, missä kunnossa ihmisten ja maailman keuhkot ovat ja miten niiden kuntoa voidaan parantaa.

Lisäksi Hengitysliiton kummiurheilijan Topi Raitanen kertoi kilpailukuulumisensa ja antoi kesän parhaan treenivinkin. Ohjelma päättyi yhteislauluun Kapsäkin Railio & Ruuskanen duon johdolla.

Katso Elämä voittaa -ohjelman tallenne Hengitysliiton Youtube-kanavalla vuoden 2021 loppuun saakka.

Hengitysliitto, 80 vuotta työtä sen puolesta, että Suomessa on hyvä hengittää.