airvo laitteiden luovutustilaisuus
Julkaistu: 9.12.2020

Hyvä kiertää, myös jouluna

Hengitysliitto on keräystensä ja arpajaisten tuotoilla hankkinut ajankohtaisia hengityksen apuvälineitä yliopisto- ja keskussairaaloille. Myös Hengitysliiton tuottamalla ohjaus- ja neuvontatyöllä on ollut tänä vuonna kova kysyntä.

Yhteistyökumppanimme Fisher & Paykel Healthcare Suomi päätti kantaa kortensa kekoon lahjoittamalla joululahjoihin ja joulukortteihinsa varatut rahat Hengitysliitolle 2 Airvo-laitteen muodossa. Lahjoituksen ottivat vastaan järjestöpäällikkö Eeva Palmroos ja jäsenasianhoitaja Marja Meltti. Hengitysliitto kiittää!

Luovutamme laitteet paikallisten hengitysyhdistysten kanssa Pohjois- ja Keski-Suomessa sijaitseviin sairaaloihin mahdollisimman nopeasti.

Jos innostut auttamaan hengityssairaita, osallistu joulukeräykseemme Hengitysliiton lahjoitussivuillla. Voit lahjoittaa myös MobilePaylla, lähetä haluamasi lahjoitussumma Hengitysliiton lyhytnumeroon 56229. Jokainen lahjoitus on tärkeä. Kiitos tuestanne!