uniapnea kuvituskuva
Julkaistu: 1.4.2021
UutisetHengityssairaudetLiikuntaVertaistoiminta

Katso luentotallenteet uniapneasta, työstä ja liikunnasta

Hengitysliitto on järjestänyt maaliskuun aikana asiantuntijaluentoja uniapneasta. Luentotallenteet naisten uniapneasta, uniapneasta ja työkyvystä sekä uniapneaa sairastavalle sopivasta liikunnasta löytyvät Youtube-kanavaltamme.

Pääset katsomaan luentotallenteet helpoiten Youtube-kanavamme Uniapnea-soittolistalta. Samalla voit tutustua muihin uniapneaan käsitteleviin luentotallenteisiin ja tietoiskuihin.

Katso myös tulevat uniapnealuennot, laite-esittelyillat ja vertaisillat.

Hengitysliiton uniapneavertaispuhelinkokeilu palvelee 13.5. asti. Vertaispuhelimen numero on 044 407 7011. Päivystäjä vastaa tiistaisin kello 9–11 ja torstaisin kello 18–20.

Muista myös Hengitysliiton opas uniapneaa sairastavalle, jonka julkaisimme vuonna 2020. Uniapneaopas on luettavissa verkkoversiona ja sitä voi tilata painettuna postikuluja vastaan.