Nainen älypuhelimella
Julkaistu: 20.5.2022

Kevään verkkotapahtumissa ennätysyleisö! Kevään viimeinen tapahtuma järjestetään 23.5.

Hengitysliiton verkkotapahtumakevät on ollut vilkas. Kiinnostavat aiheet ovat heijastuneet myös osallistujamääriin ja palautteisiin. Kevään viimeisessä tapahtumassa 23.5. kuullaan maskeista ja kostuttimista.

Kevään verkkotapahtumat ovat keränneet paljon kuulijoita ja asiantuntijoita samojen aiheiden äärelle. Olemme järjestäneet muun muassa hengityssairauksiin ja -terveyteen liittyviä luentoja, erilaisia vertaistapahtumia sekä liikunnallisia tapahtumia. Suurin osa luennoista löytyy tallenteina Hengitysliiton Youtube-kanavalta.

Kevään tapahtumiin on osallistunut yhteensä huikeat 5 881 henkilöä. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille! Syksyllä jatketaan sekä uusin että tutuin aihein.

Kevään viimeinen verkkotapahtuma järjestetään 23.5. kello 18. Luennolla ResMedin asiantuntija esittelee uniapnealaitteiden maskeja ja kostuttimia. Katso tarkemmat tiedot ja ohjeet osallistumiseen Tapahtumakalenterista.