Suvi Teräsniskan mainoskuva, istuu lattialla punaisessa juhlamekossa.
Julkaistu: 24.9.2021
UutisetHengityssairaudet

Liity hengitysyhdistyksen jäseneksi – pääset seuraamaan Suvi Teräsniskan joulukonserttia

Juhlistamme Hengitysliiton 80-vuotista työtä hengityssairaiden ja hengitysterveyden eteen tarjoamalla kaikille jäsenille mahdollisuuden osallistua Suvi Teräsniskan joulukonserttiin etänä 10.12. klo 19.

Jäsenet voivat osallistua konserttiin omalta kotisohvalta ilmoittautumalla 30.11. mennessä verkkolomakkeella. Jos et ole vielä paikallisen hengitysyhdistyksen jäsen, voit liittyä jäseneksi täällä.

Osallistu arvontaan ja voita konserttiliput paikan päälle Tampere-taloon

Suvi Teräsniskan konsertti järjestetään terveysturvallisesti Tampere-talossa. Kerro miksi juuri sinä haluat konserttiin ja lähetä vastaus 31.10. mennessä osoitteeseen janne.haarala@hengitysliitto.fi. Kaikkien vastauksen lähettäneiden kesken arvotaan konserttiliput kahdelle hengelle paikan päälle Tampere-taloon.

Seuraa konserttia yhdessä muiden kanssa

Paikalliset hengitysyhdistykset saattavat järjestää etäkonsertin katsomisen yhdessä. Seuraa paikallisen hengitysyhdistysten ilmoittelua tai kysy mahdollista etäkonserttia suoraan omasta yhdistyksestäsi.