Julkaistu: 20.9.2022

Oletko sinä Hengitysliiton uusi järjestöpäällikkö?

Järjestöpäällikkö vastaa tiiminsä kanssa Hengitysliiton valtakunnallisesta vertaistoiminnasta ja tukee 80 hengitysyhdistyksen toimintaedellytyksiä. Esihenkilövastuun lisäksi tehtäviin kuuluu vapaaehtoisten valmentaminen, Etelä-Suomen hengitysyhdistysten ohjaus, valtakunnallisesti jaettavasta jäsenjärjestöavustuksesta vastaaminen sekä vaikuttamistyöhön osallistuminen, jotta hengityssairaiden hyvä elämä on mahdollista uudistuvissa sosiaali- ja terveydenhuollon rakenteissa.

Työpöydälläsi on avustushakemusten laatimista, raportointia ja toiminnan kehittämistä. Pääset myös osallistumaan

• sidosryhmä- ja verkostoyhteistyöhön
  • tiedon, koulutusmateriaalien ja viestintäsisältöjen tuotantoon sekä
  • mediayhteistyöhön.

Monipuolisen järjestötoiminnan mahdollistaa STEA-avustus.

Onnistut tehtävässäsi, kun sinulla on:

• soveltuva ylempi korkeakoulututkinto
  • kokemusta järjestötyöstä
  • kokemusta valmentaa ja ohjata vapaaehtois- ja vertaistoimijoita
  • näyttöjä esihenkilötehtävistä
  • hallussa sekä kehittävä että itsenäinen työskentelyote
  • erinomaiset viestintätaidot
  • hyvät neuvottelu-, vaikuttamis- ja yhteistyötaidot
  • arkea helpottaa, jos sinulla on auto käytettävissäsi.

Tarjoamme sinulle:

• merkityksellisen työn arvostetussa sosiaali- ja terveysalan järjestössä
  • haasteelliset tehtävät, jotka kehittyvät asiantuntemuksesi mukana
  • hyvät kehittämis- ja koulutusmahdollisuudet
  • nykyaikaiset työskentelyvälineet
  • itsenäisen työtehtävän ja asiantuntevan työtiimi
  • ePassi- ja muita etuja.

Työskentely on mahdollista toteuttaa hybridityönä pääkaupunkiseudulla. Hengitysliiton toimisto sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella (Oltermannintie 8, Helsinki).

Tehtävä alkaa 21.11.2022 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi sähköisesti 6.10.2022 mennessä Solaforce-lomakkeella. Siirry lomakkeeseen tästä.

Lisätietoja
Järjestöjohtaja Mervi Puolanne, mervi.puolanne@hengitysliitto.fi tai puhelimitse 040 5882782 28.9. kello 13–16 ja 3.10. kello 9–11 ja 4.10. kello 13-16. Haastattelut tehdään 18.10. ja 20.10.2022.

Hengitysliitto on sosiaali- ja terveysalan järjestö, jonka tehtävänä on edistää hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää elämää, jotta meidän kaikkien olisi helpompi hengittää. Järjestötoiminta on osa Hengitysliitto ry:tä, johon kuuluu myös työllistämis- ja kuntoutustoimintaa, ammatillista erityisopetusta, sekä hotelli- ja ravintolapalveluita.