Osallistu Heli-arpajaisiin ja tee samalla hyvä teko

80 vuotta sitten tuberkuloosi mullisti monen suomalaisen elämän. Koronapandemia on näyttänyt, että poikkeusolot voivat olla myös nykypäivää. Tartuntataudit vaikuttavat meidän kaikkien elämään.

Hengitysliitto jatkaa edelleen työtä hengityssairaiden ja hengitysterveyden eteen. Tartumme ajan ilmiöihin ja tarjoamme ratkaisuja, joita jokainen voi tehdä omassa elämässään. Ilmaston lämpenemisen haitalliset vaikutukset hengitysterveyteen vaikuttavat erityisesti ikääntyneiden ja pitkäaikaissairaiden elämään. Vinkkejä arjen hengitysterveyttä edistäviin valintoihin löydät Hengitysliiton sää- ja ilmastonriskiohjelmasta.

Hengitysterveyttä edistävää neuvontaa ja ohjausta sekä hengityssairaiden vertaistoimintaa tarvitaan ympäri Suomen.

Arpajaisten tuotoilla hankimme hengittämisen apuvälineitä. Laitteet luovutetaan yliopisto- ja keskussairaaloiden kautta niitä tarvitseville. Hengityssairaiden omahoidon tueksi lahjoitetaan myös hengitysterapialaitteita.

Tule mukaan auttamaan ja tekemään hyvää ostamalla Heli -arpoja. Osta tai tilaa arpoja Tavara-arvan sivuilta. Arpajaislupa RA/2021/180.