Julkaistu: 15.8.2022
UutisetVertaistoiminta

Syksyn vertaistoiminta käynnistyy

Hengitysliiton vertaisryhmät aloittavat toimintansa elo- ja syyskuussa.

Syksy on uusien alkujen aikaa. Hyvinvointia saadaan sadon muodossa sekä metsästä että puutarhasta. Myös vertaisten kanssa keskustelu tukee hyvinvointiaHengityssairautta sairastavalla on usein tarve vaihtaa kokemuksia ja tietoa toisen samaa sairautta sairastavan kanssa, koska sairaus tuo mukanaan monenlaisia arjen haasteita.

Hengitysliiton vertaisryhmät starttaavat taas elo- ja syyskuussa. Vertaisryhmissä pääsee vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia luottamuksellisessa ilmapiirissä osaavien vertaisohjaajien ryhmissä. Vertaisryhmät, harvinaisten sairauksien verkkoillat ja muut tapahtumat löydät tapahtumakalenteristamme.

Paikallisten hengitysyhdistysten vertaisryhmistä löydät tietoa yhdistysten omilta verkkosivuilta. Yhdistysten verkkosivut löydät täältä.