Iäkäs nainen lääkärin vastaanotolla. Nainen on tuonut mukanaan muistiinpanot lääkärikäyntiä varten.
Julkaistu: 23.1.2022
UutisetVaikuttaminen

Aluevaalit ovat tänään – äänestä ehdokasta, joka arvostaa hengitysterveyttä

Sunnuntai 23.1.2022 on historiallinen päivä, sillä ensimmäiset aluevaalit pidetään tänään. Anna äänesi ehdokkaalle, joka arvostaa hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää elämää.

Äänestä aluevaaleissa ehdokasta, joka ottaa huomioon hengitysterveyden ja hengityssairaan hyvän elämän. Hengitysliitto nostaa aluevaaleissa esille yhdenvertaiset mahdollisuudet sosiaali- ja terveydenhuollon palveluhiin ja ohjatun omahoidon järjestämiseen. Katso hengitysliiton ohjelma

Hengitysliitto sitoutuu Tarttumattomat sairaudet -verkoston tavoitteisiin nopeasta hoitoon pääsystä ja yhdenvertaisesta hoidosta. Lisäksi Hengitysliitto kannattaa Suomen sosiaali- ja terveys ry:n SOSTEn aluevaalitavoitteita.