hengitysliiton 10 ratkaisua sää- ja ilmastoriskeihin kuntapäättäjille
Julkaistu: 11.6.2021

Edistä hengitysterveyttä kuntavaaleissa

Käytä ääntäsi kuntavaaleissa! Sunnuntaina 13.6 valitaan päättäjät, joilla on hyvät mahdollisuudet edistää hengitysterveyttä vaalimalla luonnon monimuotoisuutta.

Hengitysterveys on asia, joka koskettaa jokaista suomalaista. Luonnon monimuotoisuus lisää ihmisten hyvinvointia ja vastustuskykyä. Kuntavaaleissa valitaan päättäjät, joilla on hyvät mahdollisuudet edistää kuntalaisten hyvinvointia ja hengitysterveyttä vaalimalla luonnon monimuotoisuutta ja sen kestävää virkistyskäyttöä.

Tutustu Hengitysliiton 10 konkreettiseen ehdotukseen kuntapäättäjille hengitysterveyden edistämiseksi.

Huolehditaan turvallisesta äänestämisestä

On paljon asioita, joita voimme tehdä huolehtiaksemme turvallisesta äänestämisestä. Kaikessa toiminnassa on otettava huomioon viranomaisten antamat rajoitukset ja suositukset.

Ohjeet turvalliseen äänestämiseen löydät vaalit.fi -verkkosivulta.