Julkaistu: 2.11.2022

Heli-arpajaisten päävoitto osui Valkealaan

Tänä vuonna arpaonni suosi Vuokko Laaria.

Heli-arpajaisten päävoitto, Toyota Yaris -hybridiauto, luovutettiin tänä vuonna valkealaiselle Vuokko Laarille.

– En voi uskoa, että päävoitto tuli minulle! Tämä on todella ihana asia. Aina kun vain pystyn, osallistun erilaisiin keräyksiin ja arpajaisiin. Haluan antaa takaisin tärkeää työtä tekeville järjestöille, kuten Hengitysliitolle, Vuokko Laari iloitsee.

Perinteiset Hengitysliiton Heli-arpajaiset järjestään taas ensi keväänä. Lämmin kiitos kaikille Hengitysliiton työtä tukeville.

Päävoitto luovutettiin O.K. Auto oy:ssä Kouvolassa 31.10.2022. Paikalla olivat Vuokko Laari, Jan-Erik Savolainen O.K. Autosta ja Hengitysliitosta markkinoinnin ja liikunnan kehittäjä Janne Haarala.

Lahjoita hengitysterveyden hyväksi, osallistu joulukeräykseen!

Tuellasi voimme jatkossakin järjestää matalan kynnyksen maksuttomia palveluita, kohtaamispaikkoja, tapahtumia sekä vertais- ja kokemustoimintaa. Lue lisää ja lahjoita.