Henkilö järjestelee puupalikoita, joissa on terveydenhuoltojärjestelmän eri osa-alueita kuvastavat kuvakkeet. Kuvakkeet kuvastavat muun muassa verta, laastaria, rokotetta ja lääkkeitä.
Julkaistu: 4.11.2021
UutisetHengityssairaudetVaikuttaminen

Hengitysliitto vaikuttaa Fimean potilasneuvottelukunnassa myös kaudella 2022–2023

Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimean johtoryhmä on vahvistanut potilasneuvottelukunnan toisen kauden 2022–2023 kokoonpanon. Kaikki 17 toimintaan hakenutta vammais- ja potilasorganisaatiota hyväksyttiin Fimean potilasneuvottelukuntaan kaudelle 2022‒2023.

Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimean potilasneuvottelukunnan toiminnan tavoitteena on potilasnäkökulman tuominen mukaan viranomaistehtäviin samalla vahvistaen tiedonkulkua viranomaistoimijan ja potilaita edustavien organisaatioiden välillä. Hengitysliitto vie neuvottelukuntaan hengityssairaiden näkökulman. Potilasneuvottelukunnassa Hengitysliittoa edustaa erityisasiantuntija Satu Mustonen. Varaedustajana toimii asiantuntija Marika Kiikala-Siuko.

Lue lisää Fimean verkkosivuilla.