Julkaistu: 22.8.2022

Ikiliikkuja innostaa aktiiviseen syksyyn

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa liikuntaa! Kokeile helppoja harjoituksia.

Vuonna 2022 Hengitysliitto on mukana edistämässä yli 65-vuotiaiden liikkumista Ikiliikkuja innostaa liikkeelle -hankkeessa. Lue hankkeesta lisää Ikäinstituutin verkkosivuilla

Hankkeessa mukana olevat järjestöt toteuttavat omia etäjumpparyhmiään. Lisäksi yhdistykset voivat hyödyntää Voitas.fi-sivuston helppoja harjoituksia omassa jumppatoiminnassaan. Siirry Voitas.fi-sivustolle tästä

Hengitysliitto järjestää kaikille avoimia, maksuttomia etäjumppatuokioita taas syksyllä 7.9.2022 alkaen. Tule mukaan jumppaamaan! Lisää tietoa Virkeyttä viideltä -jumppatuokioista löydät täältä.

Lempeä, hengityksen rytmittämä harjoitus

Hyväksy markkinointievästeet katsoaksesi videon.
Jumppa sopii hyvin aamun aloitukseksi, taukojumpaksi tai rauhoittavaksi harjoitukseksi iltaan. Ohjelmassa on myös lattiatasolla tehtäviä liikkeitä.

Voit myös tulostaa ohjeet itsellesi kirjallisena. Lataa ohjeet harjoitukseen tästä.