Sauvakävelijä kävelylenkillä. Kuva on rajattu niin, että kuvassa näkyy vain kävelysauvat ja kävelijän kädet.
Julkaistu: 8.11.2021
UutisetHengitysterveysLiikunta

Liikkujanapteekit.fi:stä löydät tietoa liikunnan merkityksestä sairauksien hoidossa

Hengitysliitto on ollut mukana luomassa liikkujanapteekit.fi -verkkosivustoa, joka palvelee niin apteekin asiakkaita ja kuin itse Liikkujan Apteekkejakin.

Verkkosivuston asiakkaille suunnatulta puolelta löytyy luotettavaa tietoa liikunnan merkityksestä eri sairauksien hoidossa, vinkkejä liikuntamotivaation löytämiseen ja arkiaktiivisuuden lisäämiseen sekä Liikkujan Apteekkien yhteystiedot ympäri Suomen.

Sivusto palvelee kaikkia Liikkujan Apteekkeja heidän asiakastyössään. Sivustolle on myös koottu kattava tietopaketti Liikkujan Apteekeille. Sieltä löytyy ideoita ja vinkkejä liikkumisen puheeksiottamiseen ja toiminnan toteuttamiseen.

Liikkujan Apteekkeja on osallistettu sivuston suunnitteluun. Apteekkien toiveita ja tarpeita asiakastyötä varten on kuunneltu sisältöä luotaessa. Tavoitteena on ollut luoda käyttäjiä palveleva verkkosivusto, josta tieto löytyy helposti.

Vieraile sivustolla osoitteessa www.liikkujanapteekit.fi ja anna palautetta ja kehittämisideoita tällä palautelomakkeella. Palautetta hyödynnetään sivuston kehittämisessä ja laadun seurannassa.

Liikkujan Apteekkien tukena ja toimintaa koordinoimassa toimivat Suomen Apteekkariliitto, Liikkuva aikuinen -ohjelma, Hengitysliitto sekä Liikunnan aluejärjestöt.