Julkaistu: 6.9.2022
UutisetLiikunta

Liikunnan iloa ja hienoja tunnelmia Harvinaisella maratonilla

Harvinaisella maratonilla yleisön kannustus siivitti osallistujien askeleet kohti maaliviivaa ja onnistumisen riemua.

Hengitysliitto järjesti Harvinaisen maratonin 3.9.2022 Helsingin olympiastadionilla. Liikunnan ilosta ja yhdessäolosta oli nauttimassa yli 200 osallistujaa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille!

Myös tuore Euroopan mestari ja Hengitysliiton kummiurheilija Topi Raitanen kävi tervehtimässä maratonin osallistujia. Urheilun juhla jatkui maratonin jälkeen Ruotsi-ottelun merkeissä.

Lisää tunnelmia Harvinaiselta maratonilta näet 16.9. ilmestyvästä Hengitys-lehdestä.

Tapahtuman tuellaan mahdollistivat: Suomen Urheiluliitto (SUL), Boehringer Ingelheim, Chiesi, Berner Oy/Hai-sadeviitta, Lifa Air, Tradeka, Veikkaus, Medifon/Apteekki-tuotesarja, Liikkuva aikuinen -palkinto sekä Sydän- ja keuhkosiirrokkaat SYKE ry.