Julkaistu: 3.12.2022
UutisetHengityssairaudet

Oletko siirtynyt kuuntelemaan kirjoja ja podcasteja? Kokeile seuraavaksi Hengitysliiton keuhkoahtaumatautiopasta

Oppaasta saat perustietoa keuhkoahtaumataudin oireista ja toteamisesta, sairauden hoidosta ja omahoidosta sekä saatavilla olevasta vertaistuesta.

Hengitysliiton Minä ja keuhkoahtaumatauti -sarjan kolmas osa on keuhkoahtaumatautiopas luettuna versiona. Jakson jälkeen tiedät syyt keuhkoahtaumataudin taustalla sekä miten omaa oloa voi parantaa.

Kuuntele kaikki jaksot Spotifyssa tai Youtubessa. Löydät podcastin myös Hengitysliiton verkkosivuilta. Oppaan on tuellaan mahdollistanut Astra Zeneca Oy.

Sarjan muissa osissa ääneen pääsevät myös kokemustoimijat ja asiantuntijat. Muista myös Minä ja uniapnea ja Minä ja astma -podcastsarjat verkossa ja Spotifyssa.