Leikkitalo pyypöydän päällä. Talon sisällä on koko talon mittainen lakipykälä, joka kuvastaa asumiseen ja asuntokauppaan liittyviä lakeja.
Julkaistu: 20.4.2021
UutisetSisäilma

Verkkoluennot sisäilmaongelmien riskien hallinnasta ja riitojen sovittelusta asuntokaupoissa

Teräskulman asiantuntijat kertovat Hengitysliiton järjestämillä kaikille avoimilla verkkoluennoilla sisäilmaongelmien riskien hallinnasta asuntokaupassa sekä asuntokauppojen riitojen sovittelusta.

Asunnon osto on monille yksi elämän isoimpia päätöksiä, joten sitä ei kannata tehdä kiireessä. Hengitysliitto järjestää 28.4.2021 klo 18–19 verkkoluennon, jossa saat tietoa sisäilmaongelmien riskien hallinnasta onnistuneessa asuntokaupassa. Luennolla asianajaja Esa Kärnä ja varatuomari Valtteri Laukkanen pureutuvat aiheeseen sekä asunnon ostajan että myyjän näkökulmasta.

Luentoparin toisessa osassa maanantaina 10.5.2021 klo 18–19 Esa Kärnä ja Valtteri Laukkanen kertovat asuntokauppojenriitojen sovittelumenettelyistä, sovittelun hyödyistä ja tyypillisistä riitojen ratkaisuista.

Varatuomari Valtteri Laukkanen tutkii kiinteistöoikeutta Itä-Suomen yliopistossa ja avustaa kaupan osapuolia asunto- ja kiinteistökauppariidoissa. Asianajaja Esa Kärnä on Suomen kokeneimpia hometaloasianajajia, joka on erikoistunut riitojen sovitteluun.

Osallistu ja lue lisää verkkoluennoista täällä.