Ratkaistaan yhdessä
Julkaistu: 3.6.2021
UutisetHengitysterveysSisäilmaVaikuttaminen

Ratkaistaan yhdessä! -hanke päätökseen Hengitysliitossa – katso webinaarisarjan videot

Hengitysliiton koordinoima Ratkaistaan yhdessä -hanke (20182021) päättyy kesäkuussa 2021. Hanke jatkuu uutena hankkeena Vanhempainliitossa.

Hengitysliitto kiittää lämpimästi kaikkia vanhempaintoimijoita, vapaaehtoisia, kuntakumppaneita, hankejärjestöjen edustajia ja muita eri alojen asiantuntijoita yhteistyöstä.

Katso Yhteistyöllä eteenpäin! -webinaaritallenteet

Keväällä järjestetyn Yhteistyöllä eteenpäin! -webinaarisarjan tallenteet löytyvät Hengitysliiton Youtube-kanavalta Ratkaistaan yhdessä! -soittolistalta

Webinaarisarjan videoiden teemoja ovat koulujen sisäilmaviestintä, kodin ja koulun yhteistyö, lasten koulunkäynnin ja hyvinvoinnin tuki, vertaistuki sekä vanhempaintoimijoiden yhteinen vaikuttaminen.

Tutustu Yhteistyöllä eteenpäin! -julkaisuun

Ratkaistaan yhdessä! -hankkeessa tuotetut materiaalit säilyvät Hengitysliiton sivuilla jatkossakin. Hankesivulta löytyy uudistettu Yhteistyöllä eteenpäin! – Tukea koulujen sisäilmatilanteisiin -julkaisuun.

Ratkaistaan yhdessä! -hanke auttaa löytämään ratkaisuja lasten ja perheiden tueksi koulujen sisäilmatilanteissa. Hengitysliiton hankejärjestökumppaneita ovat Suomen Vanhempainliitto ja Homepakolaiset. Yhteistyötä tehdään Mannerheimin Lastensuojeluliiton kanssa. Hanke toimii STEA-avustuksella vuosina 2018–2021. Lisätietoja: www.hengitysliitto.fi/ratkaistaanyhdessa