Tärkeintä on lähteminen kampanjabanneri pyöräily
Julkaistu: 20.12.2022
UutisetLiikunta

Tärkeintä on lähteminen -kampanjan arvonnan pääpalkinto Vaasaan

Tärkeintä on lähteminen -kampanjan tiimoilta järjestettiin lähtöpistekisa, jossa pisteen sai aina, kun lähti liikkumaan.

Hengitysliiton, Apteekkariliiton ja Liikkuva Aikuinen -ohjelman Tärkeintä on lähteminen -kampanjan arvonnan pääpalkinnon, Jopo-polkupyörän voitti Anita Ronkainen Vaasasta. Paljon onnea, Anita!

Hengitysliiton ja Apteekkariliiton ja Liikkuva Aikuinen -ohjelman kampanja kannusti loka-marraskuussa hengityssairaita, heidän läheisiään ja hengitysterveydestään kiinnostuneita ihmisiä käyttämään talviajan tuoman lisätunnin liikuntaan ja omasta terveydestä huolehtimiseen.

Kampanjan tiimoilta järjestettiin myös leikkimielinen lähtöpistekisa, jossa pisteen sai aina, kun lähti liikkumaan. Kaikki 30 pistettä keränneet pääsivät osallistumaan arvontaan, jossa pääpalkintona oli Helkaman Jopo-polkupyörä.

Paikalliset hengitysyhdistykset ja apteekit järjestivät kampanjan aikana myös omia liikuntatapahtumiaan. Tarjolla oli monipuolisesti liikunnallista tekemistä sauvakävelystä frisbeegolfiin.

Kiitos kaikille osallistuneille!