Piirroskuva kannettavasta tietokoneesta, jonka näytöllä näkyy henkilö kuulokemikrofoni päällään. Näytöllä oleva henkilö näyttää pitävän jonkinlaista etäluentoa.
Julkaistu: 20.9.2021
UutisetHengityssairaudetHengitysterveysVertaistoiminta

Hengitysliitto järjestää hengityssairaille teemailtoja verkossa

Hengitysliitto järjestää syksyn aikana valtakunnallisia astma-, uniapnea- ja keuhkoahtaumatauti-teemailtoja. Tervetuloa vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia aiheesta!

Teemailloissa saat vertaistukea sairauden kanssa elämiseen sekä asiantuntijatietoa sairauksista. Teemaillat ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Lisäksi asiantuntijaluennoista ladataan tallenteet Hengitysliiton Youtube-kanavalle.

Teemailtoihin osallistumiseen tarvitset tietokoneen tai muun älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni. Saat tarvittaessa apua liittymiseen vastuuhenkilöltä.

Tutustu teemailtoihin:

Astma-teemaillat
Uniapnea-teemaillat
Keuhkoahtaumatauti-teemaillat

Sinua saattaa myös kiinnostaa:

Pitkäaikaissairaan elämänlaatu -teemaillat 2021
Apteekin hyllyltä -teemaillat 2021