Hengitys-lehden vuoden 2021 kolmannen lehden kansi. Kansikuvana lehtiä haravoiva nainen.
Julkaistu: 28.9.2021
UutisetHengityssairaudetHengitysterveysLiikuntaSisäilma

Hengitys-lehden syysnumero kannustaa elämänlaadun ylläpitämiseen

Elämästä kannattaa nauttia silloin, kun sitä vielä on jäljellä. Keskitytään ratkaisuihin ja siihen, mitä voimme itse valita ja tehdä. Lue uudesta Hengitys-lehdestä millaisia vaihtoehtoja on tarjolla sinulle?

Lehden pääjutussa kerrotaan, kuinka vakava sairastuminen 16-vuotiaana, keuhko-operaatio ja sitä seurannut pitkä kuntoutus laittoivat Melissa Korkmanin elämän uusiksi.

Saako keuhkoahtaumatautia sairastava terveydenhuollon ammattilaiselta sitä tietoa, jota hän juuri sillä hetkellä kaipaa? Saat vastauksen Hengitys-lehden jutusta, jossa esitellään Hannele Siltasen tuoreen väitöstutkimuksen tuloksia.

Hengitysliitto 80 vuotta -sarjan toisesta osasta voit lukea liiton 1980- ja 1990-lukujen taipaleesta, jolloin Keuhkovammaliitto nousi suurimmaksi vammaisjärjestöksi ja kuntoutuspalveluiden tarjoajaksi.

Tämän lisäksi lehdessä tutustutaan muun muassa helppoihin hengitysharjoituksiin ja sisäilmaongelmien huomioimiseen asuntokaupoissa.

Jäsenenä saat Hengitys-lehden kotiovellesi. Voit liittyä jäseneksi täällä.

Lue lehden verkkoversio täältä.