Terveys & hyvinvointi

Näille sivuille on koottu tiiviitä perustietopaketteja ja vinkkejä, joiden avulla voit huolehtia terveydestäsi.

Hengitysterveys koskettaa meitä kaikkia. Jokaisen ihmisen terveyteen ja elämänlaatuun vaikuttaa moni asia kuten liikunta ja terveelliset elintavat, sääolosuhteet, hyvä hengitysilma sisällä ja ulkona, hyvä uni sekä savuttomuus ja nikotiinituotteiden käytön välttäminen.

Hengitysliitto on mukana Yksi elämä -terveystalkoissa

Yksi elämän tavoitteena on terveempi Suomi. Aivoliiton, Diabetesliiton, Filhan, Hengitysliiton, Suomen Mielenterveysseuran, Sydänliiton ja Syöpäjärjestöjen yhteiset terveystalkoot edistävät ihmisen terveyttä ja hyvinvointia läpi elämän. Duodecim on mukana asiantuntijatahona.

Lue lisää Yksi elämän verkkosivuilla

Yksi elämä

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.