Arkiliikunnan SM-kisat

Arkiliikunnan SM-kisat, lajina ostoskassipujottelu, on leikkimielinen tapahtuma, joka kannustaa ihmisiä liikkumaan arjessa.

Katso alla olevat ohjeet ostoskassipujottelun järjestämiseksi.

Arkiliikunnan SM-kisat Facebookissa

Ohje yhdistyksille Ostoskassipujottelun järjestämiseen

Klikkaa kuvaa ja tulosta A4-kokoinen juliste

Arkiliikuntajuliste

Klikkaa kuvaa ja tulosta arkiliikuntakortti

Arkiliikuntakortti

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt