Haluatko yhteistyökumppaniksi?

Liikunnan asiantuntijat kouluttavat liikunnan ja sosiaali- ja terveydenhuollon alojen ammattilaisia sekä paikallisyhdistysten vertaisohjaajia.

Liitto järjestää erilaisia liikuntakampanjoita ja –tapahtumia, jotka ovat avoimia kaikille. Lisäksi liitto ja paikalliset hengitysyhdistykset järjestävät yhdessä erityisesti hengityssairaille ja heidän läheisilleen tarkoitettuja liikuntatapahtumia. Paikallisten hengitysyhdistysten yksi tärkeimmistä ja suosituimmista toimintamuodoista on liikunnan järjestäminen. Lähes jokainen hengitysyhdistys järjestää säännöllisesti kokoontuvia liikuntaryhmiä.

Hengitysliitto on erikoistunut arkiliikunnan eli liikunnallisten elintapojen sekä hengityssairaiden liikunnan edistämiseen. Liitto on siis myös valtakunnallinen liikuntaa edistävä järjestö, joka saa avustusta tähän toimintaan Opetus- ja kulttuuriministeriön jakamista veikkausvoittovaroista.

Jos haluat tietää lisää liikunnasta tai toteuttaa liikuntatapahtuman yhteistyössä, ota yhteyttä:

Markkinoinnin ja liikunnan kehittäjä Janne Haarala, 050 522 4094

Liikunnan asiantuntija Veera Farin, 044 407 7020

etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.