Tule mukaan, joukkoomme olet aina tervetullut!

Liittymällä paikallisen hengitysyhdistyksen tai valtakunnallisen yhdistyksen (Sisäilmasta sairastuneetSuomen CF-yhdistys) jäseneksi pääset osalliseksi yhdistyksen ja liiton tarjoamista palveluista, kuten erilaisista vertais- ja liikuntaryhmistä. Lisäksi pääset halutessasi vaikuttamaan hengitysterveyden kannalta tärkeisiin asioihin. Mukana on aktiivisia yhdistysihmisiä, liikkumiseen kaveria kaipaavia, leppoisasta yhdessäolosta pitäviä ja uutta tietoa janoavia ihan tavallisia suomalaisia. Jotkut osallistuvat toimintaan säännöllisesti, jotkut oman aikataulunsa mukaan silloin kun ehtivät.

Katso, mitä kaikkea jäsenenä voi saada: Jäsenedut.

Tutustu arjen toimintaan eri puolilla Suomea: www.hengitysyhdistys.fi.

Sanosten reaaliaikainen kuvapuheluna välitettävä jumppa maksutta uusille jäsenille

Muista käyttää liittymisetusi! Liittymisen jälkeen päädyt kiitos-sivulle, jolta löydät uusille jäsenille tarkoitetun alennuskoodin. Koodi oikeuttaa kaikki uudet jäsenet neljään Sanosten reaaliaikaiseen kuvapuheluna välitettävään jumppaan täysin maksutta. Koodin voi käyttää joko lihaskuntojumppaan tai tasapainojumppaan. Molempien jumppien normaalihinta on 49 euroa.

Voit lunastaa koodin osoitteessa https://store.sanoste.fi. Tarkemmat ohjeet löydät linkistä: https://sanoste.fi/nain-ostat-harrastuksia/. Koodi lunastetaan verkkokaupan ostoskoriin siirryttäessä.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksu vaihtelee hieman yhdistyksittäin. Useimmissa yhdistyksissä se on 20-25 euroa vuodessa. Jäsenmaksut lapsille ja nuorille, sekä perheenjäsenille, ovat yleensä perusjäsenmaksua alhaisempia.

Kun liityt jäseneksi 1.10. jälkeen, sinulta ei peritä kuluvan vuoden jäsenmaksua.

Täytä lomake vaikka heti:

Liity hengitysyhdistyksen jäseneksi
Jos sinulla ei ole pankkitunnuksia, voit liittyä seuraavasti:
  1. Tulosta liittymislomake.pdf tai
  2. Tilaa lomake kotiisi: jasenasiat(a)hengitysliitto.fi