Kirsi Koivu

Kirsi Koivu on valmistunut kokemusasiantuntijaksi vuonna 2015. Kirsi esiintyy myös Teamsin välityksellä.

Kirsi Koivu
Media Folder:

kirsi.koivu@hengitysyhdistys.fi

Motto:

Jokainen päivä voi olla uusi seikkailu, jos annat sille mahdollisuuden.

Aihepiiri:

Elämänmittainen tarina bronkiektasian ja astman kanssa, koulukiusaaminen, lääkeriippuvuus, ahdistuneisuushäiriö, ravinnon voima, uniongelmat, positiiviset voimavarat, kokemustoimijuuden vaikutukset kokemustoimijaan.

Palvelut:

Luennointi (live ja verkko), työryhmätyöskentely, vertaisryhmät, vaikuttamistehtävät, toimikunnat.

Ammattitausta ja osaaminen:

Kokemustoimijakoulutus 2015, Kehittäjä/vaikuttaja-jatkokoulutus 2018, Mielenterveysseuran tukihenkilökoulutus, Mielenterveyden ensiapukoulutus, Vertaisohjaaja koulutus, Verkkovertaisohjaajakoulutus. Asiakaspal. velukoulutuksia, Johtamistaitokoulutuksia, Digitaalisen viestinnän datanomin koulutus 20v töissä autoalan asiakaspalvelutehtävissä, Järjestökoulutuksia

Paikallinen yhdistys ja keikkailualue:

Forssan seudun sekä Turun seudun hengitysyhdistykset. Tarvittaessa koko Suomi. Keikkailee myös Teamsin välityksellä.

Kokemus:

Hoitajapiskelijoille, E-kirjana, asiakasraadin jäsenenä, vertaisryhmissä, positiivisten voimavarojen luento/keskusteluiltoja, asikaspalvelun kehittämistehtävissä, kokemustoiminnan ohjausryhmän puheenjohtajana, vammaisneuvostossa.