Julkaistu: 16.3.2020

Hengitysliitto onnittelee 30 vuotta täyttävää Sisäilmayhdistystä

Hengitysliiton yhteistyökumppani Sisäilmayhdistys ry täyttää tänä vuonna 30 vuotta. Hengitysliitto kiittää Sisäilmayhdistystä hyvästä yhteistyöstä ja toivoo sen toiminnalle paljon onnea.

Yhdistyksen toiminta perustuu puolueettomuuteen, tutkittuun tietoon ja monitieteellisyyteen. Sisäilmayhdistykseen kuuluu runsaat 200 alan johtavaa yritystä, yliopistoa, tutkimuslaitosta tai muuta organisaatiota. Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvojat ovat tuttu näky Sisäilmayhdistyksen vetämällä Sisäilmainfo-pisteellä erilaisilla rakennusalan messuilla ympäri Suomen.

Kiitämme Sisäilmayhdistystä hyvin toimivasta messu- ja neuvontayhteistyöstä, sisäilma- ja korjausrakentamisen päällikkö Timo Kujala kertoo.

Toivotamme Sisäilmayhdistykselle ja sen toiminnalle oikein paljon onnea. On hyvä, että se on mukana tekemässä tärkeää työtä, toiminnanjohtaja Markku Hyttinen täydentää koko liiton puolesta.