Julkaistu: 20.5.2020

Kysely koronan vaikutuksista

Hengitysliitto haluaa kuulla hengityssairaiden näkemyksiä: menossa on anonyymi kysely koronan vaikutuksista. Vastaamalla voit vaikuttaa! Vastausaikaa 3.6. asti.

Kysely koronapandemian vaikutuksesta hengityssairaille

Vastaa kyselyyn, jossa selvitetään koronapandemian vaikutusta hengityssairaiden elämään. Pandemialla on laajoja vaikutuksia pitkäaikaissairaiden elämään. Haluamme kuulla, miten hengityssairaat ovat kokeneet tilanteen. Tämän kyselyn tarkoituksena on selvittää, mitä välittömiä muutoksia tilanne on saanut aikaan hengityssairaan elämässä ja mitä vaikutuksia niillä on. Tuloksia käytämme vaikuttamistoiminnassamme ja toimintamme kehittämisessä. Tulokset julkaistaan Hengitysliiton julkaisuissa.

Kyselyyn vastaaminen vie 5–10 minuuttia. Voit vastata kyselyyn anonyymisti verkossa 3.6. asti. Emme kerää vastaajien henkilötietoja.

Kyselyyn pääset tästä linkistä.

Vastauksesi on meille arvokas. Lämmin kiitos osallistumisesta!