Julkaistu: 27.10.2020

Oletko sairastanut koronan? – osallistu vertaiskeskusteluun

Oletko sairastanut koronan? Haluatko keskustella ja vaihtaa kokemuksia koronan aiheuttamista oireista ja toipumisesta? Osallistu Hengitysliiton järjestämään vertaiskeskusteluun 17.11. klo 18!

Hengitysliitto järjestää COVID-19 sairastaneille vertaiskeskustelun verkossa tiistaina 17.11.2020 kello 18.00–19.30. Keskustelut käydään luottamuksellisesti. Mukana keskustelussa on myös Hengitysliiton asiantuntijoita.

Tapaaminen järjestetään Microsoft Teamsilla. Ilmoittaudu verkkokeskusteluun tällä verkkolomakkeella 12.11. mennessä. Linkki verkkokeskusteluun lähetetään ilmoittautuneille.

Osallistu myös koronailtaan

Hengitysliitto järjestää 9.11.2020 klo 18.00–19.00 koronaillan kaikille kiinnostuneille striimattuna verkossa. Keuhkosairauksiin ja allergologiaan erikoistuva lääkäri Jere Reijula kertoo kuulijoille, mihin kaikkeen koronavirus vaikuttaa ja minkälainen on sairastamisen ja toipumisen kirjo. Koronailtaan osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista. Laita ajankohta kalenteriisi jo nyt.

Lisätietoa ja osallistumisohjeet koronailtaan täällä.