Julkaistu: 19.8.2020

Ratkaisuja kodin sisäilmaongelmiin – osallistu Hengitysliiton sisäilmaluennoille

Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvonnan asiantuntijat luennoivat verkossa kodin sisäilmaan liittyvistä aiheista syys-joulukuun aikana. Luennot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Tule mukaan!

Mitä kodin tuoksut ja hajut kertovat sisäilman laadusta?

Mitkä kodin sisäilmaan liittyvät myytit ja uskomukset pitävät paikkansa ja mitä niistä voi heittää romukoppaan?

Mitä asukkaan pitää tietää kodin asbestista ja miten se huomioidaan remonttien yhteydessä?

Entä miten saada kodin ilmanvaihto kuntoon? Kuinka usein ilmanvaihtoa tulee huoltaa ja miten? Miten erilaiset ilmanvaihtojärjestelmät toimivat?

Aiheista luennoivat ja kysymyksiin vastaavat Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvonnan asiantuntijat, joilla on vuosien kokemus erilaisista sisäilmaan liittyvien ongelmien ratkaisuista ja sisäilmaneuvonnasta.

Miten pääsen osallistumaan luennoille?

Voit osallistua tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Mitään maksullisia ohjelmistoja et tarvitse. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera selainta. Voit testata laitteistosi yhteensopivuuden, ja löydät apua yleisimpiin ongelmatilanteisiin tästä linkistä https://bit.ly/2Xbocof. Alla olevasta listasta löydät osallistumislinkit luennoille.

Hengitysliiton sisäilmaluennot

Katso menneet luennot tallenteina