Julkaistu: 29.9.2020

Repäise itsesi irti koneelta viimeistään viideltä – osallistu Veeran jumppatuokioon

Hengitysliiton liikunnan asiantuntija Veera Farin vetää syys-marraskuun ajan kaikille avoimia, maksuttomia jumppatuokioita, joissa saat myös hyviä vinkkejä omatoimiseen kotiharjoitteluun. Tule mukaan!

Korona-aikana vietetään entistä enemmän aikaa kotona. Moni on vielä etätöissä ja miettii uskaltaako salille ja muille sisäliikuntapaikoille lähteä.

Ei hätää, sillä jumppaaminen ja lihaskuntoharjoittelu onnistuu hyvin myös kotona. Hengitysliiton liikunnan asiantuntija Veera Farin vetää syys- ja marraskuun ajan tiistaisin ja kahtena torstaina klo 17 puolen tunnin jumppatuokion, jossa saat hyviä vinkkejä myös omatoimiseen kotiharjoitteluun.

Miten pääsen osallistumaan?

Tarvitset osallistumista varten läppärin tai muun älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite.

Pääset jumppaan mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä alla olevassa listassa.

Jumppiin osallistutaan Teams-ohjelmalla, joka latautuu automaattisesti koneellesi ensimmäisellä osallistumiskerralla. Kannattaa varata hiukan aikaa jumppaan liittymiselle ja yhteyden testaamiselle. Voit testata liittymislinkkiä saman tien.

Kirjallinen liittymisohje löytyy täältä

Tervetuloa!

“Virkeyttä viideltä Veeran kanssa”

• ti 29.9. kello 17. Vesipullojumppa. Tarvitset välineeksi 2 puolen litran vesipulloa.

• ti 6.10. kello 17. Harjanvarsijumppa. Tarvitset välineeksi harjanvarren tai jumppakepin.

• ti 13.10. kello 17. Harjanvarsijumppa. Tarvitset välineeksi harjanvarren tai jumppakepin.

• ti 20.10. kello 17. Sukkahousujumppa. Tarvitset välineeksi sukkahousut tai vastuskuminauhan.

• ti 27.10. kello 17. Sukkahousujumppa. Tarvitset välineeksi sukkahousut tai vastuskuminauhan.

• ti 3.11. kello 17. Patalappujumppa. Tarvitset välineeksi 2 patalappua tai tiskirättiä.

• to 12.11. kello 17. Patalappujumppa. Tarvitset välineeksi 2 patalappua tai tiskirättiä.

• to 19.11. klo 17. Ryhtijumppa. Et tarvitse mitään liikuntavälineitä.

• ti 24.11. klo 17. Ryhtijumppa. Et tarvitse mitään liikuntavälineitä.