Julkaistu: 23.4.2020

Tue toimintaamme – osallistu arpajaisiin!

Joka kevät pidettävät Heli-arpajaiset käynnistyvät 27.4. Voit osallistua myös verkossa.

Lahjoittamalla Hengitysliitolle olet mukana tukemassa tärkeää työtä hengitysterveyden edistämiseksi ja hengityssairaiden elämänlaadun parantamiseksi!

Lahjoitukset mahdollistavat laajan tiedon tuottamisen, vertaistoiminnan ja monipuolisen järjestötyön. Julkinen rahoitus on meille tärkeää, mutta se ei kata kaikkea toimintaa. Siksi keräämme varoja myös yksityishenkilöiltä (rahankeräyslupa: Poliisihallitus/RA/2020/58). Sinun lahjoituksellasi on merkitystä.

Viestimme, oppaamme, lehtemme ja monet tapahtumat ovat vapaasti jokaisen suomalaisen hyödynnettävissä verkossa www.hengitysliitto.fi.

Tuotamme viranomaisten ja terveydenhoidon ammattilaisten vahvistamaa tietoa koronapandemian aikana.

Monia tapoja tukea

1. Heli-arpajaisten avulla voi tukea toimintaamme. Lähestymme tukijoitamme postitse, mutta voit osallistua myös verkossa.
  2. Otamme vastaan lahjoituksia verkkosivujemme kautta.
  3. MobilePaylla voi lahjoittaa lyhytnumerolla 56229.

Järjestötoimintamme auttaa sairastuneita ja heidän läheisiään ylläpitämään elämänlaatua, pitkäaikaissairaudesta huolimatta. Keräystuotoilla hankimme myös hengittämisen apuvälineitä hengityssairaille.

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa tai osallistu verkkotapahtumiin!