Julkaistu: 27.10.2020

Verkkoilta vanhemmille: vaikuta koulujen sisäilmaongelmiin

Tervetuloa verkkoiltaan kuulemaan kokemuksia ja hyviä käytäntöjä vanhempien vaikuttamistyöstä koulujen sisäilmatilanteissa. Keskiviikkona 4.11. järjestettävä verkkoilta on suunnattu kaikille vanhemmille ja huoltajille, jotka pohtivat keinoja kodin ja koulun yhteistyön vahvistamiseen.

”Sisäilmaongelmia koulussa? – Askeleita ja vinkkejä vanhempien yhteiseen vaikuttamiseen” -verkkoillassa esitellään 3 työkalua vanhempien ja vanhempainyhdistysten käyttöön. Teemoja alustavat Ratkaistaan yhdessä! -hankkeen ja Vanhempainliiton työntekijät sekä aktiiviset vanhemmat. Verkkoilta järjestetään keskiviikkona 4.11. klo 18:00-19:30.

Illan teemat:

1. Koulussa sisäilmaongelma – mitä vanhemmat voivat tehdä yhdessä?
  2. Vanhempien edustus koulukohtaisessa sisäilmatyöryhmässä – vinkit toimintaan!
  3. Kodin ja koulun yhteistyö – 10 askelta onnistumiseen (Vanhempainliiton materiaali).

Verkkoillassa on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja keskustella. Tilaisuutta ei tallenneta: Kaikille ilmoittautuneille lähetetään webinaarissa esitelty vaikuttamismateriaali sähköpostilla.

Ilmoittaudu 30.10.2020 mennessä: https://link.webropolsurveys.com/S/4B79ED1D7AB0929B.

Saat osallistumislinkin sähköpostiin ilmoittautumisen jälkeen.

Lisätietoa Ratkaistaan yhdessä -hankkeesta.