Julkaistu: 25.8.2020

Vinkkejä ja vertaistukea hengityssairauksiin – osallistu Hengitysliiton verkkovertaisiltoihin

Minkälaisia haasteita syksy heittää astmaa sairastavalle? Kuinka selättää ongelmat ja vahvistaa hyvinvointia? Entä minkälaista elämä on keuhkoahtaumataudin tai uniapnean kanssa?

Tule mukaan Hengitysliiton kaikille avoimiin, maksuttomiin verkkovertaisiltoihin keskustelemaan ja jakamaan vinkit vertaisten kesken. Keskusteluita ohjaavat Hengitysliiton kouluttamat kokemustoimijat.

Miten pääsen osallistumaan?

Osallistumista varten tarvitset läppärin tai muun älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite. Paras osallistumiskokemus syntyy kuulokemikrofonin avulla. Sellaisen saat marketista kohtuuhintaan.

Pääset mukaan keskustelemaan klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä alla olevassa listassa.

Vertaisiltoihin osallistutaan Teams-ohjelmalla, joka latautuu automaattisesti koneellesi ensimmäisellä osallistumiskerralla. Kannattaa varata hiukan aikaa kokoukseen liittymiselle ja yhteyden testaamiselle. Voit myös testata liittymislinkkiä vaikka heti. Kun liityt kokoukseen, osallistujanimeksi riittää etunimesi.

Kirjallinen liittymisohje löytyy täältä

Tervetuloa!