Julkaistu: 21.8.2020
Uutiset

Voimavaroja ja vinkkejä sairauden kanssa elämiseen – osallistu Hengitysliiton verkkoiltoihin

Hengitysliiton syksyn verkkoilloissa puhutaan parisuhteesta ja seksuaalisuudesta, omaisten jaksamisesta sairauden yllättäessä, luonnon ja hyvinvoinnin yhteydestä sekä omahoidon merkityksestä keuhkosairauksissa. Tule mukaan kaikille avoimiin, maksuttomiin verkkoiltoihin.

Mistä löytää keinoja ja voimavaroja parisuhteeseen ja omaan selviytymiseen, kun sairaus yllättää? Miten luonto vaikuttaa hyvinvointiin ja miten omaa luontoyhteyttä voi kehittää? Entä mikä on omahoidon merkitys keuhkosairauksissa? Saat vastauksia kysymyksiin Hengitysliiton verkkoilloissa.

Puhujina ovat seksuaalineuvoja Pirkko Moisio, Hengitysliiton harvinaisten keuhkosairauksien asiantuntija Marika Kiikala-Siuko, ratkaisukeskeinen psykoterapeutti Inga Järvinen, psykoterapeutti Henri Savolainen, metsämieliohjaaja Terhi Kimmelma-Paajanen sekä toimintaterapeutti ja seksuaalineuvoja Maaret Meriläinen.

Voit osallistua verkkoiltoihin joko omalla nimelläsi tai anonyymimmin nimimerkillä.

Osallistumista varten tarvitset läppärin tai muun älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite. Paras osallistumiskokemus syntyy kuulokemikrofonin avulla. Sellaisen saat marketista kohtuuhintaan.

Miten pääsen mukaan?

Pääset mukaan keskusteluihin klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä, jotka löydät alla olevasta tapahtumalistasta. Ensimmäisellä osallistumiskerralla ohjelma asentaa laitteellesi Teams-sovelluksen. Varaa siis hiukan aikaa kokoukseen liittymiselle ja yhteyden testaamiselle. Voit yhtä hyvin testata linkkiä vaikka heti. Kun liityt kokoukseen, osallistujanimeksi riittää etunimesi tai nimimerkki. Kirjallinen liittymisohje löytyy täältä https://bit.ly/2YKzW03.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Voimavaroja sairauden kanssa elämiseen -verkkoillat