Veljesharju

Rajattomasti mahdollisuuksia keskellä kauneinta luontoa. Onko yrityksesi tulevaisuus täällä? The sky is the limit for opportunities. Is your companys future located in Veljesharju?

Veljesharjun alue on myynnissä. Kiinnostuitko? Ota yhteys toiminnanjohtaja Markku Hyttinen p. 040 516 3641, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi
Veljesharju area is for sale. For further information please contact Executive Director, mr. Markku Hyttinen +358 40 516 3641 and forename.surname@hengitysliitto.fi

Lataa esite Veljesharjun alueesta

Read more about Veljesharju in Chinese

Read more about Veljesharju in English

Veljesharjun alue sijaitsee Pohjois-Karjalassa, Liperin kunnan Käsämässä. Yhteydet alueelle ovat toimivat: ajomatkaa valtatietä 9 (E63) Joensuun keskustaan on n. 20 kilometriä ja lentokentälle n. 10 km. Alue muodostaa ainutlaatuiset puitteet palveluliiketoiminnalle ja kiinteistösijoittajille. Vehreää mäntymetsämaisemaa halkoo hykevä harju. Viinijärven vesistö ja lammet ovat uimakelpoisia. Rauhallisen tunnelman takaa aluetta reunustava vaaramaisema.

Veljesharjun alue sisältää useita arkkitehtuurisesti merkittäviä rakennuksia sekä monipuoliseen harrastustoimintaan soveltuvia erilaisia harrastus- ja liikuntapaikkoja. Veljesharjun alueelle soveltuviin toimintakonsepteihin kuuluvat matkailu-, luontoliikunta- ja virkistyspalvelut sekä yritys- ja koulutuspalvelut.

• Yritystoiminnan aloittaminen alueella ei vaadi suuria investointeja uudisrakennuksiin.
  • Alue tarjoaa erinomaiset puitteet luonnon helmassa hiljentymiseen.
  • Alue tarjoaa monimuotoiset puitteet erilaisille liikunta-aktiviteeteille.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.