Hengitys-lehti

Jäsenille ja hengitysterveydestä kiinnostuneille suunnattu Hengitys-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Sisältö vaihtelee hengitysterveyden edistämisestä ja hengityssairauksien hoitoon, sosiaaliturvaan ja selviytymistarinoihin liittyvät jutut. Mukana on aina liikunnallista asiaa sekä vinkkejä jäsenille.

Tilaa Hengitys-lehti

Voit tilata lehden hintaan 35 euroa/vuosikerta. Lehti kuuluu Hengitysliiton jäsenetuihin.

Tilaukset ja osoitteenmuutokset: jäsenasianhoitaja Marja Meltti, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Lehden toimitus

Päätoimittaja Hanna Salminen, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Toimituspäällikkö Anne Leinonen, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Ilmoitukset

Mediakortti 2018

Osallistu Pieni eleen vaalittomaan keräykseen. Keräys järjestetään maakuntavaalien suunniteltuna ajankohtana 17.-28.10., vaikka vaalit siirtyivätkin keväälle. Vaalittomalla keräyksellä Pieni ele muistuttaa, että lahjoittaminen onnistuu muutenkin kuin käteisenä keräyslippaaseen. https://bit.ly/2CTMxWw

Vertaisuuden voima on kuin tulitikun raapaisusta syntynyt pieni lepattava liekki, joka palautti toivoa elämään. Oivallus, ettei tarvitse selvitä kaikesta yksin, monet muutkin ovat kulkeneet samaa polkua aiemmin. Vertaistoiminta luo uskoa tulevaan, siihen, että tulevaisuus on kaikesta huolimatta olemassa jokaiselle. Vertaisuuden voima on kuin tulitikun raapaisusta syntynyt pieni lepattava liekki, joka palautti toivoa elämään. Hengitysliitto kiittää tämän kirjoituksen myötä kaikkia vertaistoimijoita ja toivottaa oikein hyvää kansainvälistä #vertaistuenpäivä'ä:: https://bit.ly/2yq48kQ

Hengitysliitto muistuttaa Asunnottomien yön alla, että sisäilmasta oireilu ja sairastaminen ovat asunnottomuuden riskitekijä. Sisäilmasta sairastavat asunnottomat ovat asunnottomuuden erityisryhmä, joka tunnistetaan vielä huonosti. Sisäilmasta oireilusta juurensa juontavaan asunnottomuuteen voidaan vaikuttaa tehokkaasti kuntatason ennaltaehkäisevillä ja auttavilla palveluilla.