Hengitys-lehti

Jäsenille ja hengitysterveydestä kiinnostuneille suunnattu Hengitys-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Sisältö vaihtelee hengitysterveyden edistämisestä ja hengityssairauksien hoitoon, sosiaaliturvaan ja selviytymistarinoihin liittyvät jutut. Mukana on aina liikunnallista asiaa sekä vinkkejä jäsenille.

Tilaa Hengitys-lehti

Voit tilata lehden hintaan 35 euroa/vuosikerta. Lehti kuuluu Hengitysliiton jäsenetuihin.

Tilaukset ja osoitteenmuutokset: jäsenasianhoitaja Marja Meltti, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Lehden toimitus

Päätoimittaja Hanna Salminen, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Toimituspäällikkö Anne Leinonen, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Ilmoitukset

Mediakortti 2018

• Facebook : 2055522307809631

Kuntoutusverkosto KUVE on huolissaan kuntoutuksen tulevaisuudesta sote-uudistuksessa. Julkisuuteen on välittynyt viestejä siitä, että lääkinnällisen kuntoutuksen järjestämisvastuuta oltaisiin siirtämässä Kelalta maakuntiin ottamatta kaikilta osin huomioon kuntoutuskomitean mietinnössä esitettyjä asiantuntijanäkemyksiä.

• Facebook : 2055494467812415

Varhaislapsuuden kodin kosteusvaurio voi lisätä lapsen matala-asteista tulehdusta, mutta vaikutus ei näyttäisi olevan pysyvä, todetaan THL:n tutkimuksessa. Niin tai näin, kosteusvaurioille altistuminen on joka tapauksessa saatava loppumaan. Ja tähän on yksinkertainen resepti: rakennukset on korjattava kuntoon ja asukkailla on oltava mahdollisuus puhtaisiin väistötiloihin.

• Facebook : 2055380104490518

Hengitysliitto kerää varoja neuvoloille tarkoitettujen häkämittareiden hankkimiseksi. Mittareiden avulla voidaan seurata odottavien ja synnyttäneiden äitien ja vauvojen elimistön häkäpitoisuuksia. Näin kehitykselle haitalliset riskit voidaan havaita ja puuttua niihin jo ennakoon. Voit osallistua arpajaisiin verkossa: