Hengitys-lehti

Jäsenille ja hengitysterveydestä kiinnostuneille suunnattu Hengitys-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Hengitys-lehden lukijakysely

Vastaa Hengitys-lehden lukijakyselyyn

Hengityslehden sisältö vaihtelee hengitysterveyden edistämisestä ja hengityssairauksien hoitoon, sosiaaliturvaan ja selviytymistarinoihin liittyvät jutut. Mukana on aina liikunnallista asiaa sekä vinkkejä jäsenille.

Tilaa Hengitys-lehti

Voit tilata lehden hintaan 35 euroa/vuosikerta. Lehti kuuluu Hengitysliiton jäsenetuihin.

Tilaukset ja osoitteenmuutokset: jäsenasianhoitaja Marja Meltti, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Lehden toimitus

Päätoimittaja Hanna Salminen, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Toimitussihteeri Sampsa Stormbom etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi

Ilmoitukset

Mediakortti 2019

Hengitysliiton mobiilijäsenpalvelu Mopsin kautta saat puhelimesi näytölle muistutuksen Hengitysliiton tulevista tapahtumista. Mopsin jäseneduista löydät myös Tuija Rantamaan MediYoga-verkkointensiivikurssin, joka sisältää kymmenen tunnin mittaista MediYoga-harjoituskertaa. Mopsista löydät niin yhdistyksen kuin liitonkin jäsenedut ja tapahtumat. Mopsin avulla voit myös soittaa Hengitysliiton palvelupuhelimiin helposti, vaikka matkan päältä. Lisäksi Mopsissa luet näppärästi liiton uutiset, päivität jäsentietosi sekä kerrot meille toiveesi, ideasi tai palautteesi. Lue lisää ja katso latausohjeet täällä: https://bit.ly/2GX8THD

• Facebook : 2509529719075552

Sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelin palvelee tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19 numerossa 044 407 7010. Vertaispuhelin tarjoaa sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen. Vertaispuhelimessa päivystävät liiton kouluttamat vapaaehtoiset.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö? Hae päivystäjäksi sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen: https://bit.ly/2Bjkopt