Hengitys-lehti

Jäsenille ja hengitysterveydestä kiinnostuneille suunnattu Hengitys-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa.

Hengityslehden sisältö vaihtelee hengitysterveyden edistämisestä ja hengityssairauksien hoitoon, sosiaaliturvaan ja selviytymistarinoihin liittyvät jutut. Mukana on aina liikunnallista asiaa sekä vinkkejä jäsenille.

Tilaa Hengitys-lehti

Voit tilata lehden hintaan 35 euroa/vuosikerta. Lehti kuuluu Hengitysliiton jäsenetuihin.

Tilaukset ja osoitteenmuutokset: jäsenasianhoitaja Marja Meltti, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Lehden toimitus

Päätoimittaja Hanna Salminen, etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi.

Toimitussihteeri Sampsa Stormbom etunimi.sukunimi@hengitysliitto.fi

Ilmoitukset

Mediakortti 2019

Tarvisetko tukea sisäilmasairauden kanssa elämiseen? Soita sisäilmasta sairastuneiden vertaispuhelimeen 044 407 7010 tiistaisin klo 9−12 ja torstaisin klo 16−19. Vertaispuhelin tarjoaa tukea sisäilmasta sairastuneille ja siitä oireileville sekä heidän läheisilleen. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 0,08 € / puhelu + 0,16 € / minuutti.

• Facebook : 2841090285919492

Jos lapsesi oireilee sisäilmasta ja kaipaat tukea sekä kuuntelevaa korvaa, soita Vanhempainlinjalle! Puhelimessa sisäilmasta oireilevien lasten vanhemmat voivat purkaa ajatuksiaan luottamuksellisesti. Vanhempainlinja palvelee keskiviikkoisin kello 16–19 numerossa 044 407 7010. Palvelu on maksutonta.

Hae mukaan vapaaehtoiseksi päivystäjäksi. Lue lisää: https://bit.ly/2GZCFuC

Epäiletkö, että kotonasi on sisäilmaongelma? Tökkiikö kotisi ilmanvaihto? Onko sinulla mielessäsi joku muu sisäilmaan liittyvä kysymys? Soita Hengitysliiton sisäilma- ja korjausneuvontapuhelimeen. Sisäilma-asiantuntijamme neuvovat sinua ma–to klo 9–15 numerossa 020 757 5181. Palvelu on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.