Harvinainen hengityssairaus ja liikunta osana omahoitoa -verkkotapaamiset

Ajankohta: 21.10.2024 klo 18:00 – 20:00

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko, marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi tai p. 050 539 3071

Verkkotapaamisten teemana on antaa tietoa ja vaihtaa kokemuksia monipuolisen ja säännöllisen liikunnan merkityksestä harvinaista hengityssairautta sairastavalle.

Kokonaisuus koostuu neljästä verkkotapaamisesta: 21.10., 4.11., 18.11. ja 9.12.. Ilmoittautuneiden toivotaan sitoutuvan osallistumaan jokaiseen verkkotapaamiseen, koska jokaisessa verkkotapaamisessa on eri sisältö..

Ilmoittautuminen viimeistään 27.9.: ilmoittautumislinkki. Verkkotapaamiset toteutetaan, kun ilmoittautuneita on vähintään kahdeksan henkilöä ja mukaan otetaan 12 henkilöä.

Ilmoittautuneille laitetaan sähköpostia ilmoittautumisen päätyttyä.

Ilmoittautuneita tulee olla vähintään kahdeksan henkilöä ja mukaan otetaan 12 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä.