joukko jalkoja kävelylenkillä ryhmäliikunta

Harvinainen maraton

Ilmoittautuminen käynnissä 9.8. asti.

Ajankohta: 03.09.2022 klo 14:00

Paikka: Olympiastadion, Paavo Nurmen tie 1, Helsinki

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Matti Koskimaa puh. 044 4077078 (kesäkuussa vain maanantaisin ja torstaisin kello 10–12)

Tule mukaan Harvinaiselle maratonille kokemaan uudistettu Helsingin Olympiastadion ja yleisurheilun Ruotsi-ottelu.

Harvinainen maraton on liikunnallinen tapahtuma harvinaista keuhkosairautta sairastaville ja keuhkonsiirron saaneille sekä muille hengityssairaille, heidän läheisilleen ja asiasta kiinnostuneille. Mukaan mahtuu 150 osallistujaa.

Tapahtuma on tarkoitettu ensisijaisesti hengitysyhdistysten sekä Sydän- ja keuhkosiirrokkaat ry:n (SYKE) jäsenille. Osallistujat valitaan sekä ilmoittautumisjärjestyksen että heidän kiinnostustensa kohteiden (hengityssairaudet) perusteella olevien kiintiöiden mukaan. Jos tilaa jää, myös muut innokkaat ovat tervetulleita mukaan!

Tapahtumaan sisältyvä ohjelma on osallistujille maksuton. Osallistujat kustantavat itse omat matka- ja majoittumiskulunsa.

Tavoitteena on liikkua omaan tahtiin 42 minuutin aikana niin pitkän matkaa juoksuradalla kuin ehtii. Taukoja on mahdollista pitää, ja tietenkin voi päättää suorituksensa vaikka 10 minuutin kohdalla, jos se tuntuu tarpeelliselta. Tärkeintä on nauttia tapahtumasta yhdessä ja rohkaista toinen toistamme liikkumaan. Oman liikuntasuorituksen jälkeen voi jäädä seuraamaan Ruotsi-ottelua Olympiastadionilla!

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 9.8. Hae mukaan täyttämällä ilmoittautumislomake. Ilmoittautumisajan päätyttyä teemme osallistujavalinnat ja olemme yhteydessä kaikkiin hakijoihin 15.–21.8. Tämän jälkeen lähetämme valituille 150 osallistujalle lisätietoja, kuten tarkemman aikataulun, tapahtumasta.

Jos joudut perumaan ilmoittautumisesi tai osallistumisesi, lähetä viesti tapahtuman vastuuhenkilölle mahdollisimman nopeasti. Näin voimme tarjota paikkaasi jonossa olevalle. Emme veloita sinua osallistumisen peruuttamisesta.

Tapahtuman tuellaan mahdollistavat: Suomen Urheiluliitto (SUL), Boehringer Ingelheim, Chiesi, Berner Oy/Hai -sadeviitta ja Medifon/Apteekki-tuotesarja

Yhteystiedot:

suunnittelija Matti Koskimaa