Keski-ikäisen naisen hyvä uni

Ilta on osa Hengitysliiton Kokemustiedon viikon® 2024 tapahtumasarjaa.

Ajankohta: 05.02.2024 klo 18:00 – 19:00

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Eeva-Liisa Peltonen, puhelin 044 407 7062, eeva-liisa.peltonen@hengitysliitto.fi

Naisilla vaihdevuodet saattavat tuoda haasteita esimerkiksi uniapneatutkimuksiin pääsylle. Kokemustoimija Sirpa Viita kertoo oman tarinansa siitä, miten huonot yöunet kuitattiin vaihdevuosilla ja miten hän lopulta sai uniapneadiagnoosin.

Illan alustaa sertifioitu uniohjaaja ja unihoitaja, vuoden 2022 unihoitaja Armi Luukkonen.

Armi ja Sirpa keskustelevat yhdessä aiheesta sekä asiantuntijan että kokemustiedon näkökulmasta.
Tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan tilaisuuteen klikkaamalla osallistumislinkkiä.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.
Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua tilaisuuteen selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teams kokoukseen liittymiseen selaimella.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.