Valtakunnallinen vertaistapaaminen korkeaa keuhkovaltimoverenpainetautia sairastaville ja heidän läheisilleen

Ajankohta: 15.09.2023 – 16.09.2023 klo 10:00 – 15:00

Paikka: Scandic City Oulu, Saaristonkatu 4, Oulu

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko, marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi tai p. 050 539 3071

Tervetuloa mukaan valtakunnalliseen vertaistapaamiseen, jossa asiantuntijoiden luentojen lisäksi on aikaa vertaiskeskustelulle.

Ilmoittautuminen vertaistapaamiseen viimeistään 16.082023. Ilmoittautumisajan päätyttyä laitettaan ilmoittautuneille lisätietoa sähköpostitse. Osallistujat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä (max. 25 henkilöä) ja edellytetään osallistumista molempiin päiviin.

Vertaistapaamisen omavastuuosuus on 75 €/henkilö, joka pitää sisällään ohjelman, siihen merkityt ateriat ja majoittumisen 2 hh. Ilman majoitusta omavastuu on 37,50 €/henkilö. Omavastuuosuus laskutetaan tapaamisen jälkeen.

Osallistumisen peruutus on maksutonta 2 viikkoa ennen tapaamista. Mikäli peruutus tehdään tämän jälkeen tai ilmoittautunut jättää saapumatta tapahtumaan, Hengitysliitto perii 40 €. Mikäli peruutus tapahtuu terveydellisistä syistä, osallistumisen peruuttamisesta ei aiheudu kuluja. Peruutukset Marika Kiikala-Siuko, p. 050 539 3071.