Pidä huolta itsestäsi: elintavat kuntoon

Yhdessä kohti parempaa arkea!

Ajankohta: 05.09.2024 klo 18:00 – 19:30

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Päivi Suuniittu, sähköposti paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi, puhelin 040 670 4870

Kaipaatko tukea ja innostusta ruokailutapojesi, liikkumisen tai muiden elintapojesi tutkailuun tai muuttamiseen? Tervetuloa porukkaan! Tutkimme yhdessä asiantuntijoiden tuoreet suositukset ja käännämme jokainen ne itsellemme sopiviksi ratkaisuiksi arkeen. Pienetkin muutokset voivat avittaa elämää piirun verran parempaan suuntaan jo ennen kesää.

Ryhmä kokoontuu viisi kertaa torstaisin (5.9., 12.9., 19.9., 26.9. ja 3.10.). Ryhmä on suljettu ja ilmoittautuminen koskee koko viiden tapaamisen kokonaisuutta. Ryhmää ohjaavat elintapojen muutosagentti Heli Salo ja vertaistoiminnan kehittäjä Päivi Suuniittu.

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse osoitteella paivi.suuniittu@hengitysliitto.fi. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Kun liityt keskusteluun saamallasi linkillä, osallistujanimeksi riittää etunimesi.
Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua tilaisuuteen selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teams kokoukseen liittymiseen selaimella.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.