Pohjois-Suomen harvinaista hengityssairautta sairastavat ja heidän läheisensä

Ajankohta: 05.10.2024 klo 09:00 – 15:30

Paikka: Oulu

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko, p. 050 539 3071 tai marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi

Tervetuloa tapaamaan ja keskustelemaan muiden Pohjois-Suomen harvinaista hengityssairautta sairastavien ja heidän läheisten kanssa Ouluun!

Tapaamisen tavoitteena on tutustua muihin Pohjois-Suomessa asuviin harvinaista hengityssairautta sairastaviin ja heidän läheisiin. Keskustellaan ajankohtaisista asioista ja vaihdetaan kokemuksia. Tapaamisessa jätetään rutkasti aikaa myös vertaiskeskustelulle.

Tapaaminen pitää ohjelman lisäksi aamiaisen, lounaan ja iltapäiväkahvit. Niillä, joilla matkaa Ouluun on yli 100 km, on mahdollisuus 2 hh perjantain ja lauantain väliseksi yöksi.

Ilmoittaudu mukaan 4.9. mennessä: ilmoittautumislomake. Osallistumisen peruutus on maksutonta, kun se tapahtuu vähintään 2 viikkoa ennen tapaamista. Sen jälkeen osallistumisen peruutus on maksutonta terveydellisistä syistä.

Ilmoittautuneille laitetaan tarkempaa tietoa ilmoittautumisajan päätyttyä eli viikolla 37.

Jotta tapaaminen toteutetaan tulee ilmoittautuneita olla yhteensä 15 henkilöä.