Potilas ja asiakas aktiivisena toimijana

Potilastaidot ja omahoito ovat osa onnistunutta pitkäaikaissairauden hoitoa. Kansallinen potilas- ja asiakasturvallisuusstrategia korostaa potilaiden ja asiakkaiden osallistamista omaan hoitoon, sen suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Ajankohta: 20.01.2021 klo 18:00 – 19:00

Paikka: Suora verkkolähetys

Järjestäjä: Hengitysliitto

Vastuuhenkilö: Hanna-Leena Kärkkäinen, puhelin 050 561 8390

Luennoitsija Tarja Pajunen, erityisasiantuntija, Potilas- ja asiakasturvallisuuden kehittämiskeskus.

Pääset mukaan klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä: https://hengitysliitto.videosync.fi/potilas-asiakas-aktiivisena-toimijana-200121 .

Webinaarin katsomiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja tai latauksia. Osallistua voit tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera selainta. Voit testata laitteistosi yhteensopivuuden, ja löydät apua yleisimpiin ongelmatilanteisiin tästä linkistä https://bit.ly/2Xbocof

Luennosta tehdään tallenne, joka tulee tekstitettynä Hengitysliiton Youtube -kanavalle.