Sovittelu asuinkiinteistöjen kauppaa koskevissa riidoissa

Hengitysliitto järjestää yhteistyössä Teräskulman kanssa verkkoluennon asuntokauppojen riitojen sovittelusta.

Ajankohta: 10.05.2021 klo 18:00 – 19:00

Paikka: Suora verkkolähetys

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Hanna-Leena Kärkkäinen, puhelin 050 561 8390

Asianajaja Esa Kärnä ja varatuomari Valtteri Laukkanen kertovat sovittelun hyödyistä, riitojen sovittelumenettelyistä ja tyypillisistä riitojen ratkaisuista.

Luennoitsijoina Asianajaja Esa Kärnä ja varatuomari Valtteri Laukkanen, Asianajotoimisto Teräskulma.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan keskusteluun klikkaamalla tilaisuuden osallistumislinkkiä.

Webinaarin katsomiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja tai latauksia. Osallistua voit tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera selainta. Voit testata laitteistosi yhteensopivuuden, ja löydät apua yleisimpiin ongelmatilanteisiin tästä linkistä.

Luennosta tehdään tallenne, joka tulee tekstitettynä Hengitysliiton Youtube -kanavalle.